2013年7月1日 星期一

另眼相看..........Melissa Seafood and grill


上星期整龍蝦湯,激發我整既係我去Melissa試到個"豐"味十足既龍蝦湯

Melissa位於荃灣荃新天地

上年去過試菜,試完.............................I'm sorry~我無寫

因為我覺得仍有改善空間,一直再無去過

早個星期再被邀請試菜,本不帶有期望

卻令我喜出望外,感覺進步好多

上一年我有同公關講出我睇法,佢亦全盤接受,呢樣好重要

今次個餐牌都轉新了

一切變得美好,當然荃灣同我感覺遙遠,但只要有車地方都唔係大問題



價錢仍走大眾化路線

先來蟹肉沙律

清新之選



鵝肝多士,恰如其份,鵝肝要求外脆內軟,配上脆脆既多士

呢個唔會輸




LC煲對於我來講唔陌生,我係一個用家,因為佢好用去用

餐廳見到LC煲唔係新奇事

但佢用LC盛龍蝦湯,令佢保存溫度,即使慢慢食唔怕變凍,呢樣先係用Lc重點





就係佢令我好想自己整一次,佢夠足料鮮甜味係自然不過既事

呢個龍蝦海鮮鍋先係200幾蚊,自己屋企煲呢個價錢係唔得的




龍蝦係餐廳賣點,當然要做得好

龍蝦係唔可以全熟,但如果帶D生,有D人唔懂的就話唔熟

如果龍蝦要全熟,對於隻龍蝦好唔公平,因為佢肉質會變實又UN

龍蝦會白白犧牲




唔食龍蝦可以熟龍利魚鍋

如果食到品質唔滿意,請向餐廳表達

因為魚去做鍋又係考功夫,一煮得耐或者調味重手了,就完全唔係那一回事

我習慣去表達意見,都鼓勵大家去表達

而呢個魚肉仍滑滑的




黑松露扁麵




羊架


呢個係驚喜之作,點解?



佢切開既嫩滑同剛好熟度令人滿意





甜品:

古力cake...




Cheese cake

甜品唔算太驚喜,除了……




呢個心太軟好好食,令到之前兩個都有點失色

只怪呢個心太軟做得太好

外脆內流心!配雪糕又係唔會輸的













Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密






1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾