2013年7月23日 星期二

綠洲


昨日大暑,但因為不停落大雨所以唔覺得熱

不過…我總感覺好想食生果

近年我會經常想食生果,甚至買一堆生果晌屋企備用

一堆生果總會晌雪櫃等我寵幸

昨晚因為要出街,知道唔會煮飯,我下午就預備要整一個大滿貫既西瓜盅

但西瓜盅要用西瓜載住先感覺得到佢個存在價值

然後又買堆生果,芒果已經無我最愛呂宋芒,我買到雞蛋芒、仲有金奇異果

西瓜肉用來做Sorbert,我唔打到佢咁滑,保留點點西瓜既感覺,西瓜只要夠凍便好味

但打得太滑反而會變得唔真實呢

再煮少少西米放上去

圓了我整西瓜盅既夢,哼

大暑中的綠洲



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


8 則留言:


  1. 西米點整到咁靚唔糊口丫

    回覆刪除

  2. HI, 請問西瓜Sorbert點整, 可否教授吓, 謝謝

    回覆刪除

  3. 睇到流晒口水,可否教我整呀?仲有,請問你用中國西瓜/馬來西亞西瓜呢?

    回覆刪除

  4. 心礦神飴.凉透心.

    回覆刪除

  5. 大少奶真係好有心機

    回覆刪除

  6. 令我想起 pizzazaza 嘅西瓜盅

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾