2013年7月13日 星期六

今佐日本餐廳@半島酒店


我部電腦終於光復喇喇喇!終於晌自己部電腦中暢所慾言
唔會晌大少爺部電腦中慾言又止

不過都要裝番好多software,總算平安過渡呢

賀一賀佢…寫外食篇

今佐日本餐廳,大少爺生日慶祝後,我同大少爺都念念不忘

今次係今佐餐廳邀請試新menu,壽司menu,佢唔止壽司,仲有其他菜式

供應時間:從 7 月 1 日到 9 月 30 日

盛夏鮨会席 @ 今佐日本料理  $828



前菜開胃菜
北海道甜粟炸餅
62ºC溫泉玉子海鮮梅素麺

我好喜歡呢個,因為個冷麵好清,個粟米餅既粟米好甜不過…要快d食,影完相食後爭少少
因為炸物真係唔等得的


我本時好少主動飲酒,呢個梅酒好好飲,係我喜愛既甜味



油甘魚薄切配青唐柚子風味醬

油甘魚大家多數都係剌身咁食,但師父用一個柚子汁去做
令到個魚層次上多了味道之餘,夏天食又令人開胃




煮物煮的菜
日本溫室蕪菁配薩摩鶏

呢個係一個蘿蔔…個重點係……


裡面釀了雞肉

呢個菜色比較清,佢比較含蓄既味道

佢個汁唔係太濃味,除雞肉保持嫩之餘,蘿蔔既甜味都保存得到

因為蘿蔔本身好吸味同埋好吸顏色,所以呢個係花心思去做出來的




呢個係乜來的,似夢中既玻璃球

其實…





蘋果木煙熏銀鱈


一揭開…煙燻味道飄出
個鱈魚一貫既嫩滑,仲有煙燻香味

好得人歡心



主菜主菜

拖羅  北海道海膽  牡丹蝦

縞鯵  白蝦  穴子  生鱈場蟹棒


呢盤壽司係重點,我最喜愛海膽
但原來食要先食白蝦,個個話勁甜,但因為我食海膽先,所以錯了

仲有個牡丹蝦係極品,蟹腳反而爭少少

仲有配…大蛤味噌汁

個蜆夠大隻




抹茶雪糕配十勝紅豆,讓晚餐更圓滿地完結




Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密




3 則留言:


  1. (雖然遲到好多,不過我都想留一句比你!)
    大少奶,你係癲既!

    回覆刪除
  2. CHOKの 風 - 美容護膚部屋2013年7月20日 凌晨2:50


    好靚~我會唔捨得食

    回覆刪除

  3. 睇見都留口水

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾