2013年7月22日 星期一

法甸(法式朱古力布甸)


又到星期一,大家好嗎?

星期一人人都話最難捱,因為等好耐先星期六

我明!我真係明~因為我等大少爺放假既心情同大家無乜分別架

所以你們的感受,我深深明白

所以今日送你一杯濃郁有少許咖啡味既法式朱古力布甸

個重點係:只讀佢頭尾兩字,就即係法甸囉

哈!

今日大家都要法晒甸,我杯布甸面有個忌廉唧花,仲即係法花甸添呀



呢個布甸好滑下架

食譜: 3杯份量 fr.May姐


黑朱古力          50g(Valrhona)

即溶咖啡           1/4茶匙

淡忌廉               125ml

糖                        15g

雲呢食香油       半茶匙

威士忌               半茶匙(如果無可以用rum酒,再無就skip吧)

海鹽                    數粒

做法:

朱古力切碎,然後將咖啡粉倒落朱古力中

小煲,煲淡忌廉、糖、雲呢拿油、鹽,加熱到臨近滾起熄火

將煮熱既忌廉加入5朱古力中,然後加入威士忌,攪勻至質地幼滑及光澤(即係之前我教過既乳化程序)

倒入杯中放雪櫃至少5小時






Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


7 則留言:


  1. 可吾可以教我地點整

    回覆刪除

  2. oh....very good呀,食譜食譜食譜(≧∇≦)辛苦妳啦!

    回覆刪除

  3. 好似好簡單易整喎....

    回覆刪除

  4. 大少奶, 多謝你分享食譜

    回覆刪除

  5. 需唔需要落魚膠?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾