2020年7月29日 星期三

心韓

韓式牛肉飯卷配韓式鵪鶉蛋

是咁的…"張生"話今日起唔介意市民到效野公園午餐(本身天氣甚熱但佢呢句說話又幾風涼)

所以咪今日post個野餐菜式

韓式牛肉飯卷..個韓式牛肉係韓味但並非只落pat韓辣醬就當係,我用蘋果、大蔥、醬油、糖漿去醃,做出來好好味

而飯卷係韓式咸而有麻油味仲係室温嘅

講真我做過幾次寫過幾次但係而家重溫大家可以多個選擇

韓式鵪鶉鵪鶉蛋...我睇“雖然是精神病但沒關係"時見到,女主角兩次都夾唔到跟住鋼太夾比佢果種呢!於是就試整啦啦啦~真係幾好食喎又易做

#有興趣話我知啦_我要執相先再post
#去得效野公園就唔返工啦



韓式飯卷   

微暖白飯    1.5碗(可做2條)

牛肉片   1/4磅(或自己所需)

泡菜   隨意

*本身可以加青瓜等等,但我覺得非常時期唔好食未煮既菜蔬 

鹽   1茶匙

麻油   適量

芝麻   2茶匙

牛肉醃料:

蘋果或梨     半個

蒜頭     1粒

醬油或生抽      1湯匙

大蔥   少放

糖漿    半湯匙

糖   1茶匙

做法:


將蘋果或梨磨成蓉



做法:

將所有牛肉醃料放入牛肉片內,撈勻醃30分鐘



燒熱pan同油,炒熟牛肉備用


白飯加鹽加麻油撈勻    


紫菜放底,加上飯鋪平,再加牛肉及泡菜,再卷起


靜置10分鐘先切



韓式鵪鶉蛋

鵪鶉蛋 10

大蔥 少許

醬油 20ml

水 30ml

糖 2茶匙

麻油 少許

鵪鶉蛋烚熟去殼

大蔥洗完後切片,再用大滾水淋一淋大蔥殺菌


醬油、糖、麻油、水、大蔥、芝麻撈勻
再放鵪鶉蛋浸一晚便完成



 有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 














沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾