2020年7月22日 星期三

分秒必爭

蔥油雞扒

其實有幾多人放工仲有心機煮蟹丫,呢d日子心情都唔多好仲要放工趕返屋企煮

所以今日寫一個連醃都只係30分鐘內就整好既

出街食飯唔會揀雞扒食因為好多時整得唔好有雪味

自己整可以完全溶晒雪或者買已經溶雪雞扒去整

怕放工醃唔切?唔怕因為你醃唔切唔夠味仲有個蔥油補到味道

係咪聰明豆呢?

#包經理話好好食呢
#今日的我打倒前日的我_但係事實喎




食譜:

雞扒    2件

蔥   1小棵

熟油   少許

鹽   少許

雞扒調味:

*雞扒我只用鹽、少少胡椒去醃,你可以加少少七味粉、柚子鹽、蒜鹽也可以
因為包包食我唔敢落辣

點解唔係落生抽等等去醃?用鹽去胡椒去醃係好配到蔥油,味道剛好
而且就咁用鹽醃雞扒先夠乾脆

用鹽薄薄搽勻全塊雞扒,靜置5-10分鐘

如果時間短唔夠味咁點?你仲有個蔥油去配搭

蔥油做法:
蔥油將蔥剪細粒,然後加鹽,鹽份量係可以自己調
我會落1/8-1/4茶匙,唔夠先再加

熟油,煎雞扒前落多少少油燒熱,將熟油倒落蔥粒之上
一定要用熟用,用生既油好易肚痾

做好個蔥油就煎雞扒

雞扒沾上片栗粉或生粉

熱鑊熱油落雞扒煎封表面,然後轉中小火將雞扒煎熟


煎好雞扒後有時間就靜置5分鐘先切,否則即切也可以

不過即切就會流失較多肉汁,但又無乜所謂的係我比較執著

切件後淋上蔥油就食得


 有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾