2020年7月15日 星期三

上樹


包包係靈感來源,佢每一日都點佢呀媽(即係我)

昨日午餐同我講:我想食粉絲啊

我:Sir,咁你要有汁Or乾身?

包包:無所謂,最好加d肉

我:well~ 知道喇,Sir

晌雪櫃拎d牛肉碎就整到,基本上無難度

仲有分辣同唔辣添!

#又係瘋狂寫食譜時候
#唔使驚我有幾多寫幾多
#同喜同悲同煮飯_哼


食譜:

粉絲    2札

碎牛肉或豬肉    1/2至1碗

洋蔥   半個(切絲)

蒜頭   2粒(切片)

乾蔥頭   2粒(切片)

汁料:

豆辦醬   3茶匙

生抽   1/2湯匙

糖   1茶匙

酒   少許

水   100ml

做法:

牛肉先加糖撈勻,再加少許生抽撈勻,加少許生粉撈勻,最後加少少麻油

撈勻後醃15分鐘

我用呢隻泰國粉絲,泰國材料鋪有售


粉絲浸軟


熱鑊熱油加牛肉兜幾兜至半熟


爆香料頭


牛肉回鑊,兜勻,加入豆辦醬、生抽、糖、酒、及水

如果唔食辣就唔好加豆辦醬,加多少少生抽調味


煮滾後再加入粉絲煮到乾身便完成


有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾