2013年6月16日 星期日

粉紅思維@The Langham


父親節快樂~

的確每年父親節總會帶著思念

不過…從幾年前開始,信仰令我有盼望,亦都提醒自己要活在當下

思念係可以,但唔可以執迷地悲傷

亦唔想大煽情,總之…人生有兩個人對我既痛愛,都足夠我幸福

父親絕對係第一位

今日身體有點不適,相信呢段日子夜晚去寫稿,休息時間小,所以又容日病了

總想今日出篇blog

6月10號朗廷酒店邀請我同不眠王子去一個 Afternoon tea

【粉紅思維】朗廷酒店148週年紀念



為慶祝倫敦朗廷酒店於1865年6月10日成為全球首家供應下午茶的酒店,香港朗廷酒店每年均在6月10日推出港幣$1下午茶,相等於148年前的下午茶售價「1先令6便士」。

「粉紅思維」為今年的下午茶主題,酒店特意與設計及生產國際知名男女時裝飾物品牌Thomas Pink攜手合作,當天並會展示品牌糅合了英倫海岸休閒及查爾斯頓傳奇風格的最新春夏裝,滲透英國田園自然風格及傳統休閒特色。
屆時,客人可以一邊沈醉於Thomas Pink在廷廊舉行的華麗時裝表演,一邊品嚐以三層架盛載的精緻下午茶,包括溫暖的鬆餅配以濃縮奶油和果醬、精美三文治、特選茶品及多款突顯主題的醉人糕點,感受無可比擬的英式下午茶時光。

份Tea好別緻





做得好靚既曲奇



鹹點確實唔錯,每件各位唔同味道,用料都講究


甜品

好老實,佢樣子真係好精美,但你要知道,包裹蛋糕既係用糖膠或者糖霜

味道或多或少都會較甜,又或者未係你口味

呢樣我反而理解




Scone好鬆化



席間有fashion show



俊男與美女

謝謝朗廷酒店邀請



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密





3 則留言:


  1. 可惜呢間酒店Lounge的侍應生服務奇差,一坐低未叫野就話唔可以只叫杯飲品,一定要點afternoon tea set,我地一心就係來食tea set,就這麼一句就搞到成個氣氛薑晒,搞到我以後都唔想再來呢間酒店

    回覆刪除

  2. oh...我遲左兩日去, 冇得食呢個set添~~

    回覆刪除

  3. 粉紅係我今季大熱顏色

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾