2013年6月19日 星期三

腐腐得蒸(肉醬豆腐)


近日太忙,加上早幾日唔舒服

令我煮晚餐更加no idea

但我唔食…大少爺都要食

同埋我話過無論點忙都好,都唔可以忽略佢

無佢…跟本無大少奶既出現

為免佢唔再覺得我係超值…我一定要保值,保留做太太在先生心目中既價值

至少都要佢放工返屋企有住家飯食

佢既健康先係我既一切

不過矛盾既係…近日我忙到連自己唯一娛樂去行街食野都無時間,煮飯既時間更加小

要晌我回家短短時間內煮餐飯的確唔易

而且…我近日堅累,寫書的確用晒我腦汁,加上我跟本連自己想食乜都唔知

昨晚決定快手快腳蒸豆腐,豆腐係我呢幾日突然想念既

講真…平日我對豆腐唔太起勁,但呢幾日好想食,加上方便,蒸完食得所以就整啦啦啦

我決定炒個肉醬配豆腐,我唔太喜愛麻婆豆腐,先蒸好豆腐配上肉醬

個肉醬用炸菜、芫茜、蒜蓉、肉碎去炒,仲加辣椒

配上清甜豆腐好好食,今晚想再食

食譜:

豆腐     2盒

炸菜切碎    半碗

芫茜           1小棵

蒜蓉           1茶匙

辣椒仔        1隻

肉碎             1碗

汁料:

生抽              1湯匙

水                    半湯匙

老抽              1茶匙

糖                    1茶匙

鹽                     少許

麻油                少許

另備生粉水

做法:

肉碎先用生抽、糖、少少鹽、胡椒粉、酒、生粉去醃

然後預備炸菜碎、芫茜切碎、蒜蓉、辣椒等等,其實你如果喜歡加冬菇、或其他配料都可以

先爆香豬肉再加配料去炒,然後將汁料撈勻倒入去肉碎同炒,滾起後加生粉水,煮好後淋上豆腐面



豆腐我用 Miele steam oven蒸8分鐘,pure steam既豆腐好甜

同埋近日好彩有呢個蒸爐,一層蒸豆腐或餸,一層蒸飯

我完全放晒入去就攪掂餐飯咁滯,有時仲會蒸埋菜呢

Miele獨立式蒸爐內有3層蒸盤層架及特殊換氣設計,同一時間蒸三款食物,味道也不會混和一起,烹調方便快捷。同時烹調多層食物,最適合一人烹調整頓菜餚,既省電又省時。進行烹調時,用戶可隨時打開機門,加入其他食物烹調。關機門後, 溫度會調至己選擇的溫度,才繼續開始計時。






3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾