2019年1月31日 星期四

最後一擊

賀年特輯去到呢到就完成,因為我要預留時間做糕比朋友

仲要去剪頭髮、修甲、換電話、、年貨、買新袋等等去迎接新年

最後係我最喜歡芋蝦,自從識做就每年都做

每年做都想起外婆,我有一年去佢屋企拜年時食到而驚為天人

所以每一次做都會想起佢

我無其他表弟、妹咁幸福可以成日見到婆婆

每年過時過節先會去外公屋企食飯,每次去到都覺得好珍貴

人生未必事事如意,但到最後有人會思念你已經是贏家

外婆煮得一手好菜式我無幾多個係記得,過時過節都係雞呀魚呀菜呀咁

但食芋蝦情景我一世都記得

有外婆小朋友係特別幸福,好彩包包都仲有個好錫佢既六姨婆

呢個芋蝦大少爺好鍾意,連只能食碎碎既包包都好鍾意所以過年前要炸多轉呢


食譜:

芋頭   半個

糯米粉    1湯匙

鹽    1/2茶匙

五香粉   2茶匙

糖    1茶匙

紹酒   1茶匙

心機    成擔

做法:

將芋頭做成幼條

我無刨絲既刨,整呢個就要好幼絲但又要長

結果呢…我刨成薄片再切幼絲,要落成擔心機的






所有調味料撈勻放入碗,然後分兩份

芋絲都係分兩分

炸之前將一份芋絲及一份調味料撈勻

*芋頭一沾上鹽就會出水,出水就會唔好食,所以一撈調味後就要盡快炸

分三份炸之前先撈就唔怕芋頭出水



用個圓到有細孔既漏勺放入已調味既芋絲(如下圖)



放入油鍋炸


放入油鍋中炸,個重點係當佢成形後(如下圖)你反轉個殼芋絲就會跌出來

咁你就由得佢晌油鑊中自炸,炸至金黃色就可以盛起

油既油度要燒得夠熱佢先會容易定型,炸既中途可以轉中火

但臨上碟時要較番大火逼番d油份出來就會好乾脆



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾