2019年1月9日 星期三

餘韻

今星期好幾個廣告要出,所以昨日仍好累都快快做食譜

由於我個心仍未飛回來就整滷肉飯啦

最尾一日晌台北午餐我逼大少爺食滷肉飯其實想知係唔係同我做既同味

味道確差不多但台灣個汁好似無咁濃郁

而大少爺早就食過我整既,就話喜歡我做既版本

既然係咁我寫多次吧

自己好整好容易基本上肯整就會一定整得到,哼

呢幾日較忙,講住咁多先~


食譜:

五花腩肉肉  半斤
蒜頭    1/2碗 切碎
紅蔥頭  6粒切片
油蔥酥  1湯匙(去雜貨店買,無就可以skip)

滷肉醬料:

生抽    70ml
老抽    1湯匙
花生醬  1湯匙
五香粉  1/2茶匙
冰糖    1粒  *
水      1-2碗(蓋過豬肉便可以)
酒      少許
*鹽可以煮到差不多時試味,唔夠鹹先落

做法:

將五花腩肉出水,然後就切粒粒,瀝乾水



先爆蒜頭、紅蔥頭,然後加入豬肉兜勻至有香味



順序加入醬料材料,然後滾起加油蔥酥,大火滾起轉細火



如果加蛋可以放烚好既蛋入內,一小時後(試一試味唔夠鹹可以加少少鹽)可以轉回大火令個汁變為杰身


油蔥酥 各大超市有售






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾