2019年1月18日 星期五

蒸糕bell之熱身

其實有諗過係咪太早寫年糕食譜

但如果唔開始又寫唔晒,因為我仲有不同年菜想寫

加埋又有廣告要出所以早d寫,等大家實習一下都好

一出閘帶頭領先係:"冰糖桂花馬蹄糕",呢個糕算係最少功夫最少材料

做個簡單d熱身都幾好

每年呢個必定整因為大少爺喜歡,加上呢個配方係多年來算係零失敗的

今次轉用李祥和馬蹄粉質感有d不同比較滑同軟身

我今晚再雪凍佢先煎睇下會點,但我都好滿意


馬蹄糕:1斤裝份量

食譜:
乾桂花    2茶匙(烘焙店有售)
馬蹄肉  8粒
馬蹄粉 110克
冰糖 160g (最好扑碎晒佢會易煮溶)
水 600ml
油   1茶匙

做法:

馬蹄去皮切粒粒,桂花用少量水浸10分鐘

用300ml水煮溶冰糖、加入桂花水放涼


另外馬蹄粉用300ml水攪勻



將馬蹄粒、桂花冰糖水及油加入粉漿中混合



慢火煮熱,一邊煮一邊攪直到個漿變成稀糊狀

唔使煮咁耐,只需要見到佢開始杰又半透明都已經可以




糕盤搽油,倒入已煮過馬蹄漿蒸40分鐘便完成



呢個食譜做到 1斤裝 1底,唔好問我整到幾多底?係要睇自己個盤既容量
最簡單方法:如果你個盤裝到600ml水份,即係一斤裝份量
900ml水就係斤半裝份量,如此類推,我唔會知你個盤幾大可以做幾多底 的

上年開始整糕都用李祥和 但試後覺得佢做出來既糕比較軟身

如果喜歡煙un既話,用番"泮塘" 牌,黃色包裝那款







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾