2019年1月28日 星期一

燻蹄個friend

早前寫過燻蹄食譜,但原來好多人想要埋佢個friend 海蜇食譜

好幾年前我寫過海蜇頭食譜但唔知點解直至消失天與地咁唔見晒

咁就再你新寫啦

海蜇其實唔難整係要浸同埋買都係比以前難買

但晌白沙道間南貨店有得賣或者九龍城南貨店老三陽等等都會有

買返來浸下佢出下水又浸下佢又開個汁浸下就完成!幾簡單~哼

今日出埋等大家可以招呼親朋戚友時都整到

再作個賀年名稱,什麼你一睇就知佢…花開富貴等等

又或者櫻花樹下,咁就成碟青瓜過大海啦


海蜇皮    1塊

首先:將海蜇皮浸清水,個盤等等要好乾淨無油

4小時換一換水之後浸過夜浸走佢咸腥味便可以


之後我會先切絲,因為方便我會卷埋佢切幼條


開一煲水煲滾,然後放入海蜇絲,灼大約10-15秒就即時撈起沖水喉水


被沖水去..........


之後開冰+煮過既冷開水做一盤冰水

再浸海蜇 1個鐘就可以瀝乾水


做個汁料浸佢

汁料:

魚露   1.5湯匙

白醋  2湯匙

水 半碗

糖  2茶匙

麻油    少許

浸佢起碼4小時就入味,汁料味道要重d因為如果配青瓜的話青瓜出水會溝淡汁料味道


我配青瓜及咸雞絲

青瓜用個批皮器就可以批出薄片





咸雞絲我用大塊雞胸肉加鹽抹勻醃幾個鐘再蒸20分鐘放涼撕成雞絲

唔使落好多調味,因為個海蜇汁又有味的

咁先放青瓜晌底再放雞絲最後放海蜇就ok,可以先用汁浸一陣青瓜等佢唔好似搭檯咁無味道


如果喜歡食麻辣味可以加麻辣醬晌面撈勻食或者好似我咁用碟仔裝起隨意加呢

我就用開呢隻麻辣醬








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾