2019年1月8日 星期二

帶呀姨去台北@day 2


第二日book了車去十分,因為唔想一家大小要左轉右轉

倒不如book車,朋友 Flora介紹了一個好好司機 Hanson比我

由落機到去十分再回程都由Hanson接送,仲會細心問我有乜手信要買有乜地方要去

今次去十分同野柳,但當日又大雨又綿又密所以都無乜點行好多

我只有看天燈  沒有放

因為我從來都不認為"願望"是這麼容易便能夠達成

經歷會把人變得現實


話雖如此放天燈氣氛都好好,各人將願望寫上把願望托附於天燈之上



包包睇完後晚上晌酒店用memo紙寫上字再拋上天花板話自己放天燈,足足玩幾晚

而我所有願望都透過祈禱同天父講,在祂沒有難成的事即使願望最終沒有達成

我深信祂會為我預備得最好,Amen



快樂的包包


火車嗚嗚響,所有人都迴避

這情景都幾有趣







十分瀑布


之後出發去野柳,途中Hanson帶我一家大細去呢間蛋糕店食蛋糕

我見到蛋糕卷好出名但又無可能食得晒



忍唔住買幾件食,價錢好平

點了4件都只係大約 250台幣,質感好好不太甜,隔離有得堂座 order飲品


蛋糕棉密鬆軟


這個是法式燉蛋tart,好好味

叫了兩個,另外包包點了件焦糖蛋糕

250/4件太平了吧


反而飲品會貴d,呢杯大少爺咖啡


我的水果茶,終於飲到正式台灣水果茶,好味

呀姨要熱檸薑飲,佢話又夠酸又夠辣


呢個時候雨落不停,只是行了非常短便到附近市場行下



發現有個小型遊樂場比包入去玩下、坐下車仔



之後回台北,Hanson好貼心地車我地買手信

呀姨要去李綿利買好質素八仙果,大少爺又趁機買涼果等等

之後去"小李子清粥小菜" 地址:台北市大安區復興南路二段142之1號

早幾年帶包包來台北去過,大少爺喜歡呢度個形式

所有菜式列陣地等佢看上,然後你喜歡乜就點乜

今次見了 9個小菜都只係 $1330台幣味道都不錯,呀姨又開心





其實仲有蠔仔、煎魚同菜甫蛋無影相

叫了:滷肉


大腸拼鴨血


我至喜歡麻辣臭豆腐


滷白菜


豬腳


紅糟肉(唯獨呢個我覺得麻麻地)


食到好飽但大少爺仍心野去酒店附近個夜市

呀姨同包包留晌酒店,可憐呀姨不停睇住呀包晌房自己放"天燈",見到都暈,哈

呢個夜市無驚喜又無太多選擇呢


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾