2017年9月10日 星期日

Primada 智能煲系列 - 提煉寶(PC8320) 開箱文


每一日煮兩餐比包包,仲要做食譜、接d宣傳稿做

基本上日日煮不停煮

一日得24小時花大半時間晌食譜同煮飯上,除了好累之外廚房都好容易變成戰場

所以我覺得如果有工具可以節省時間的話係最美好的

今次試用Primada 智能煲系列 - 提煉寶(PC8320),一個煲有不同功能

除有煲湯、燜、烤焗、焗蛋糕功能外仲有提煉功能更能取得食物精華,整黑蒜都冇問題。市面上不太多有此功能的同類型產品

加上智能按掣式,唔使我擔心會滾瀉或者下下要計時間,一按掣就可以放心做其他嘢

由於呢個煲能夠快速烹調為我節省唔少時間,上班族放工後都仲可以煲得到湯或糖水



好多人都問快速功能煲煲湯燜肉會易出味嗎?由於快速煮食係唔會令水份消失,所以水份唔需要加太多

明火煮食因為要預水份蒸發所以加多少少水,但快速煮食只需要剛剛好就會易出味呢

今次整花生糯米麥米粥我用煮豆類功能 25分鐘就可以,糯米同麥米都唔係容易煮嘅食物

慳番d時間足夠我可以同包包砌幾次積木啊

如果小朋友或老人家想食軟身啲,仲可以用「口感自選功能」調節



花生糯米麥米粥食譜

糯米   50g

麥米   60g

花生   50g

冰糖   適量

桂花   少許

做法:



將糯米、麥米、花生各浸水1小時


將糯米、麥米、花生加1000ml水放入內煲中


將蓋蓋上扭實

然後開啟,揀煮豆類功能,佢就會自動計時





當浮子閥降下後才開煲蓋放冰糖調味便完成

*喜歡的可以加少許桂花增加風味呢





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾