2017年9月26日 星期二

蜜桃成熟時.......................

呢兩日我好沉迷睇國內真人騷

原因係陳小春個仔同鄭希兒個女,兩個小朋友都好可愛

陳小春個仔Jasper好懂事好溫柔完全係暖男

鄭希兒個女好靚好得意

晌睇過程中有好多共鳴,我指湊仔會發癲共鳴

外界好多聲音話陳小春太惡、鄭希兒無耐性

其實都要知道為人父母都係人,都會有頂唔順一刻,當然我都係一樣

湊仔就係有好多逼到埋牆角感受,我有時見到包包掂到污糟嘢個反應更加利害

所以睇就容易,但湊仔真係唔易

我最唔容易係煮飯,每一餐都要諗煮乜比個仔食,又要味道好、有要有營養又要有賣相

今日包包午餐份蜜桃牛柳係成功,包包雙手無離開過隻碟,就係咁佢晌度捉實直到我影完囉


終於食得到,你睇佢幾專心


食譜:

牛柳   1至2件切件或粒

紫洋蔥   少許

蒜頭   1粒

蜜桃   2塊切件

醬汁:

茄汁   1湯匙

生抽   1/2茶匙

糖   1茶匙

做法:

洋蔥、蜜桃、蒜頭切切切切切

牛柳鹽煮之前可以用少少鹽、生粉撈一撈


先將牛柳爆香至半熟再加入洋蔥、蒜頭兜勻,最後加蜜桃


醬汁材料撈勻後就加入牛柳入兜勾就可以上碟呢




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾