2017年9月25日 星期一

秋飯


其程度上我都幾鍾意發掘d簡單食譜

直頭乜都掉晒落去就得,尤其係要兼顧好多唔同事之時

上星期五我趁包包返學一個人出去行超市,晌一田漫無目的地見到 Kinki(喜之次魚)

又見到牛肝菌,我完全無乜過用來做乜之下就買

當然魚係買比包包食,佢好鍾意食魚,而我又好鍾意食喜之次

其次個牛肝菌就只諗到整飯,再配上栗子

呢個係秋日中之未有味飯,出來味道好好所以好想寫比大家呢

有d食譜大家可能會唔覺得有乜特別,但寫果個其實係好想分享喎



自己整kinki唔同出面可以燒到骨都脆,但煎就唔得

好多細骨要慢慢挑骨比呀包


個飯好容易做

用20g牛肝菌,+雞湯浸2-分鐘
雞湯份量係平日煮飯一樣,我煮2嘜米就配2碗水

我用自己淆既雞湯,大家如果買雞湯可以買有機那種,唔會添加太多鹽的,反而史乜乜隻偏鹹,反正我唔會接雞湯生意,所以老實講又何妨?哈

栗子就隨意加,秋天栗子開始當造

洗好米後就加埋牛肝菌及雞湯、栗子及1/4鹽,放晒入飯煲等飯熟後唔好開蓋焗多5分鐘便完成






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾