2018年8月6日 星期一

Day3 @加拿大

第三日一早扎醒,仲要一家仲一齊扎醒於是我就諗:煮早餐

梳洗完呀姨才剛剛起床,我就一輪咀同佢講:我煮早餐比你食!

呀姨呆呆望住我答:哦!

沖落樓下就摷雪櫃整Crepes有三文魚同芝士架

其實我個人最唔叻煮早餐,因為我唔會早起的,哈


呀姨帶我食我最鍾意越南粉Pho

近年晌香港搵唔到真係好食的pho,反而晌多倫多食得到



我要的安格斯生牛河

湯頭望落清清地,但味道濃淡適中至少唔太味精


大少爺的特別牛河,即是火車頭

入面有牛筋、牛柏葉、牛丸、牛肉等等


春卷反而失色了,個皮有點實唔夠鬆有待改善,幸好夠乾身


大少爺的越南咖啡


食完午餐呀姨帶我地去行街

我好懷念的大天空



我忘記了影個大Mall,呀包見到反斗城即時叫:姨婆,你快d轉彎啦

比佢笑死


佢當然如願入去啦!大少爺陪佢睇成粒鐘

我同呀姨週圍行,行完回家休息


晚餐地方:青花莊  http://mingcuisine.com/

晚上同埋表妹及小朋友們到呢度晚餐

本身對外國中菜不存期望,但估唔到水準比想像高

(呢張是網上圖片)


前菜(套餐)


亞拉斯加蟹

呢隻有8磅重,分三食包括蒜蓉蒸蟹腳

單是蟹腳都咁大碟,味道尚算清甜新鮮貨係唔同的


(套餐)

個蟹身係用咸蛋黃炸的,除了蟹身仲有南瓜

做得好好,炸得夠乾身味道恰如其份金香而不會過咸

邪惡但欲罷不能...咁囉

其實個套餐仲有個蟹肉炒飯但忘了影相


(套餐)

wasabi雞,個雞好滑

一雞兩味有半隻芥辣味、有半隻就無辣味

個芥辣味攻鼻十足好食,佢應該係用 wasabi油做,所以唔會有綠色


炆海蔘(套餐)

um....有點入味不足

套餐仲有炒飯及甜品


另叫:我最愛生炒骨

近年香港除了數一數二嘅酒店內中菜廳做得好之外其他都退步中

呢個個肉雖然炸得唔夠鬆,但至少係即炸

味道如果酸返少少會更好,但已經令我感動了



還有額外加的蟹羹


晚飯過後仲有餘興,班細路去屋企對面公園玩

晚上9pm先開始天黑



晚上8時色的餘暉

完滿的一天







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾