2018年8月6日 星期一

Day 5@加拿大

呢一日來到必去景點 Niagara Falls

呢一日好彩唔太熱,加拿大今年夏天都偏熱但一企晌樹蔭下就會有涼意

所以對於從香港去的我就唔會太辛苦

包包第一次睇瀑布睇到嘩嘩聲



有得坐船,會全船著晒雨衣去感受瀑布

對於我來說就不必了,我怕濕身呢






看到雙彩虹,包包第一次見真正彩虹

彩虹係上帝同人約定


邊行邊行就上返車去酒莊 

有得跑佢就開心了



買4枝細冰酒,對於唔愛飲酒嘅我來講,只接受甜酒


週圍睇下,我好鍾意呢類陳設嘅街



包包叫佢做Snoopy 校巴



之後去 Outlet,呢度個outlet好好行

每個品牌一間店,可以慢慢行


有兒童設施架




我買到佢,hk$200咁上下,好抵

可惜耳環無乜款


一定要去Vans,包包香港買一對要$400

呢度$200仲有半號 size,又多款


Microplane半價,$120港元係非常抵

呢隻刨係用過返唔到轉


我無買波鞋,買呢pack襪比豬經理

$120有6對,勁抵


玩足一日食意粉


加拿大 Calmari非常好食


我的







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾