2018年8月31日 星期五

動人時光

有無試過…面對面望住一個人但仍會有掛念感覺?

眨下眼暑假尾聲了,初初包包放暑假時我就諗:失自由了、我無得週圍走無得輕鬆食個afternoon tea

但慢慢我發覺原來佢晌我身邊我係最有存在感(佢由朝到晚都媽咪)

而且又發覺我同包包有點朋友關係,我會同佢商量去邊、食乜午餐

我會整蠱佢,佢又會諗計仔整蠱返我,我同一齊發明d只得我兩個先識玩嘅玩意

佢跟我入連卡佛、我跟佢入反斗城仲變成一個模式

佢同陪我遊歷去看風景、我陪佢去睇超人特工隊同鬼靈精怪大酒店

每日同佢一齊起身食早餐、一齊午睡、一齊改daddy花名

我同大少爺帶住忐忑忑忐心情帶佢坐15小時飛機去見我最愛嘅阿姨,包包用最大能耐去坐足呢15小時

佢一日一日長大,我將自己媽咪身份放下學習同佢做朋友

呢幾日望住佢會諗:我個好朋友要返學喇

今日特別post一個早餐:棉花奄列,將雞蛋打起令個奄列變得輕柔個質感反而有d似疏乎厘pancake
食個輕柔早餐去提醒自己懷著溫柔的心去面對挑戰,尤其呢個年代為人父母甚艱難
都讓小朋友有個新意早餐
也希望大家每日都有一個:Good morning



食譜:

雞蛋    2隻

鹽    少許

餡料:

火腿、洋蔥、粟米、芝士,大家可以隨意配搭

做法:

餡料材料切好粒粒備用


雞蛋放入盤用電動打蛋器打起


要打到淡黃色,大約打幾分鐘


平底鑊抹少許油再倒入蛋液,用中慢火煎


當開始定型後就加入餡料


蓋上蓋用慢火煎3分鐘便完成,將奄列對摺後可以上碟



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾