2018年8月6日 星期一

Day 7 @加拿大

星期日對我來講最重要上教會崇拜,尤其在呢個旅程中

我能夠同呀姨一家重逢甚至飛到去探佢一切一切在於上帝手中

我重視恩典,這恩典對我來講實在太大所以做回最基本責任:敬拜

呢間教會係我表妹返開的,包包參加主日學我就敬拜

外地教會程序同香港無乜分別,我們是同一肢體敬拜同一的上帝


之後落downtown食西班牙菜 http://patriatoronto.com/



我第一次晌呢間食,但表妹話感覺水準退步了

我就覺得有進步空間

人在外地真係要食多d沙律,d菜係不錯的


炒Brussel sprouts,我鍾意食呢個



Sucking pig,本身以為係半隻或1/4隻,但最後得一件

皮係脆但我唔太接受重豬味的豬肉,呢個當然只係我個人喜好問題呢


Paella

個飯味道ok但飯太軟了,而且海鮮比想像中少呢

但對我來講唔緊要,最重要同家人一齊


之後遊走downtown街道,去Chanel

但款式都比較少,最齊最多款反而係澳門


跟住返家了,包包有得去公園玩







我居然整…蘿蔔糕

呀姨買了一條大蘿蔔問我點整,當然整我拿手蘿蔔糕啦啦啦

最後仲整多兩底添呀



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾