2018年8月22日 星期三

反轉再反轉

近日有點兒手痕好想焗下蛋糕,今時今日我要焗蛋糕的話一定係焗我想食的

一來唔再太愛甜、二來人生都係時候唔可以食太多甜

所以一做就做自己想吃的

今次整焦糖菠蘿蛋糕,其實我想用蘋果無奈地屋企原來無蘋果

而菠蘿就因為早幾日包包朋友仔上我家學整pizza用剩的

否則我覺得應該用新鮮菠蘿會更加好味

唔好以為加焦糖後個蛋糕會好甜,當糖變成焦糖後甜度會低了

底下牛油蛋糕係用我一貫做法,用蛋白去做牛油蛋糕好處係佢唔會死實實

帶一點鬆軟的牛油蛋糕咁囉

滿足到我手痕、滿足到我突發性想食甜品、滿足到我個blog有唔同食譜

而家我就要去滿足包包個胃煮午餐,然後滿足佢放假玩樂帶佢去街……


食譜:

菠蘿     4片(完整圓咕碌果種)
白砂糖   60g
水           10ml
牛油       10g
做法:

將白砂糖加入小煲中,然後呢就用中火煮到微金黃色

再然後佢開始轉金黃色時就要小心好易焦

再再然後呢煮到深少少色加牛油

跟住放入菠蘿煮一陣,菠蘿會出水

所以要煮多一陣佢杰返少少為止


跟住就可以倒埋入蛋糕模中,你用牛油蛋糕模又得用圓模又得

放佢一陣就做第二個step





材料:
牛油           50g
砂糖 A         33g
蛋黃           2個
低筋麵粉       75g
泡打粉         1/2茶匙
鹽              少許


蛋白           2個
糖  B          30g



做法: 焗爐預熱175度

牛油放室溫加入糖A打勻


分兩次加入蛋黃再打勻



分三次篩入低粉、泡打粉及鹽,輕手拌勻備用


蛋白加糖B打至企身



將蛋白加入麵糊中,再輕手拌勻



放入焗爐焗 20-30分鐘(視符火力而定),出爐後放涼反轉個蛋糕甩模



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾