2018年8月5日 星期日

Day 1&2 @ 加拿大

細個時我最鍾意一放假就去呀姨屋企住,一住成個星期咁滯
直到我中學差不多畢業呀姨一家便移民,知道那一刻有心碎感覺
然後因為外公離開後無耐又無internet便失散
尋尋覓覓後再度重遇便決意飛去探佢
今次我終於明白點解自己咁鍾意住晌佢度,細個就覺得表弟妹一齊玩令我孤寂童年多一點色彩
到今時今日了解到做呀姨子女及孫兒係多幸福,呢種幸福感係我一直缺乏的
而包包都仿似與我同一感受
每日早上包包一醒就會話:我要落樓下搵姨婆,出街出得耐又話要回家搵姨婆
每早包包落到樓下叫:姨婆早晨後就會聽到我呀姨輕聲問:你今日想食乜早餐呀?想食多士?麵?烏冬?
任由包包點菜就會煮比包包食
晚上包包到時到候又問:有無生果食?
姨婆就會問:你想食 kiwi?芒果?blueberry?士多啤梨蘋果橙?

對於無乜長輩緣份嘅包包來講係人生的bonus

感謝呀姨給我一家充滿幸福感旅程

而我最大回饋就係煮飯比佢食同令佢笑

在我身上早早知道幸福非必然所以我好珍惜呀姨一家,一別廿年我還多了兩個表妹夫及兩個表姨甥女,還有仍然無變過的表弟

一家三口坐15小時飛機............期待重聚的一刻

Day1

入境需知:
去加拿大要申請ETA,一定要上佢政府個網站申請再比 $7加幣
然後記得 download個app for入境
從前入境要填手寫入境form,而家上個apps填資料
即使晌飛機離線都填得到,去到就去自助入境機 scan passport同影相
跟住再入入境counter比人問幾條問題便可以入境
一次過可以填幾個同行的家人或朋友
記住喇





攝於 backyard,重聚的晚餐

我們終於重聚了


Day 2 睡醒一覺就同呀姨及姨丈出去飲茶


好鍾意外國天空好大好大,但其實每個人頭上也有一片天的

呀姨帶我去超市,因為我答應過包包帶佢睇玩具同食漢堡包

慰勞佢坐了15小時飛機,佢全程機都好乖好乖


臭包拎住姨婆送佢的禮物好開心


第二日我就決定要煮晚餐比表弟妹食,每一餐飯都走幾間超市先買齊

而且價錢都唔平,煮一餐真係唔容易啊


Hero Burger

呢間味道不錯,而且佢任你揀配料、醬汁

至少洋蔥都新鮮過人的


包包都大滿足地食,每次旅行都放任佢食


食完買完材料就回家開始煮,整



粒粒都是精華,但加拿大買雲吞皮比香港細塊所以包出來又特別細粒

我6歲開始呀姨同呀婆每次見到我都問:你識煮飯未?

佢估都估唔到廿年後我教佢煮野,哼~


當晚大家都鍾意"焗蠔砵",即是焗魚腸個friend 


仲有港式炸醬麵(無影相),還有潮洲蠔仔粥(又無影相)

有影相既有呢個:味菜牛柳絲炒麵

當晚大家都開開心心晚餐


新鮮即製西多士






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾