2017年5月26日 星期五

大少爺的初戀

大少爺口味就係佬味

但係佬味中又帶點堅持,佢從來唔鍾意食泡飯

只會湯就湯、飯就飯,撈埋就係唔鍾意,又係同我相反我好鍾意湯飯

但早前佢晌某餐廳見到我食鴨腿湯飯引起佢好奇

然後佢試完後就喜歡了,佢雙眼發光好似墮入初戀之中咁

我見佢情逗初開就成全佢整比佢食

搵鴨腿先最難攪,City's super其實有,法國鴨腿可以用來整 duck confit(無記錯係$60-70)

其次晌賣凍肉地方,賣外國凍肉( 唔係佳X呢d)有外國入口鴨腿,我上網見到有美國品種

最後我呢…忍唔住去搵人去街市問,有d雞鴨檔原來可以只買鴨腿但要遂檔問呢

就係咁我決定用雞鴨檔鴨腿,簡直開心跳起 Yeah~

做法唔難非常好味!大少爺昨晚食得好開心

我說過要你快樂  換你一生開心的感覺~~~~~~~


食譜:

鴨腿   2隻

冬瓜   1斤

瑤柱   2粒 (浸軟)

金華火腿   3片 (可以用瘦肉代替)

陳皮   1-2小片(浸軟)

冬菇   隨意(我最怕冬菇所以無落)

做法:

鴨腿洗淨然後抹乾水


每一隻鴨腿都有 1茶匙老抽、1/2五香粉、1/2鹽抹勻醃一晚

兩隻都咁做,你整10隻也如是


煎之前將鴨腿沖水再抹乾(免得老抽令鴨腿過度深色)


煎完一面反另一面


你睇佢幾靚仔,你見到佢咁油當然又要用熱水沖一沖佢


煲滾水,放入冬瓜、瑤柱、金華火腿、陳皮再翻滾時加入鴨腿

慢火煲大約2-2.5小時便可以

隻鴨腿會越煲越出味好香的



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾