2017年5月19日 星期五

甘甘地


由細到大都好喜歡啫喱,特別係紅色口味

咁多年都無乜變過

晌我大約7、8歲時,有次爸爸帶我去銅鑼灣翡翠明珠戲院睇 King Kong(好明顯係佢先會懂欣賞)

戲中有一幕血淋淋情節,咁我當時都唔識去驚

但睇完戲後爸爸又帶我去食啫喱,如是者我又揀紅色口味,結果我食唔落因為想起那血淋淋情節

佢從來都唔會知原來我當時好怕呢一幕,細個時我從來唔會講出感受

喜、怒、哀、樂都唔會宣於口,只會靜靜放心事晌心裡面保存直到依家

當時隔了一個時間,我又再從新再食紅色啫喱直到大個

近呢一年我開始好怕甜,好耐無再食啫喱

上年整 broken jelly比小朋友食仲衍生埋咖啡味道,估唔到我近日想食嘅係呢個味道

帶甜又帶咖啡香又甘甘地

上年寫過食譜,但唔知點解我覺得上年個咖啡太太濃,所以再研究多次呢個又剛剛好

寫食譜最重要唔好原地踏步,唔同時間去做都有唔同改善空間



咖啡凍

即溶咖啡粉   1湯匙

1.5湯匙糖  (始終係做果凍要帶少許甜)

熱水        300ml

魚膠片或粉   15g (兩者份量相同)

做法:

魚膠片用冰水浸軟身,即溶咖啡粉用熱水沖好,趁熱加糖及浸軟既魚膠片

放入盒中雪2小時以上    

切粒,可以成不規則形狀


奶凍層

奶   100ml

椰汁    200ml

糖     2湯匙或自己調較甜味

魚膠片或粉   10g (兩者份量相同)

做法:

奶+糖座熱,再加入魚膠片攪溶後倒入椰汁攪勻


奶漿倒入咖啡粒中,輕輕將底既啫喱撥鬆至平均分佈盒中,雪4小時以上便完成




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾