2017年10月16日 星期一

啫喱骨

無諗過昨日真係會打風,仲要維持咁耐

就算之前一晚我都估最多咪打幾個鐘,以為係...來又如風、離又如風

點知今次係...那次季候風 吹得格外兇

點知真係會8號風球又打足一日,美好星期日就咁就無了

我之前兩個星期日病、再早一個星期就忙教會義賣,昨日又無得出街,咁就浪費4個星期日

好彩係我屋企有包豬軟骨、又有栗子先可以炆個豬軟骨食,就整個味噌栗子炆豬軟骨

個骨炆到包包都食得到,但我無炆到完全啫喱狀因為d肉唔想太爛

栗子全家得我一個鍾意,到底係咪女人先會鍾意食栗子?大少爺對栗子無興趣

個臭包咬一啖就放晌佢老豆隻碗度,哈

今年打好多次風,我實在唔想再食午餐肉喇喇喇!



食譜:

豬軟骨   1.5磅

紅蘿蔔    1條 (切件)

洋蔥      1個 (切件)

蒜頭      3粒  (拍爛)

栗子      1磅 (唔用栗子可以用薯仔) (去衣)

大蔥      半條 (切件)

調味

味噌     1湯匙
(味噌去日式超市有不同味款式可以因應自己喜好去揀)

醬油或生抽  少許

冰糖       1小粒

清酒       1湯匙

水         蓋過豬軟骨面

做法:

將豬軟骨用薑、蔥、少少酒先出水後備用


爆香洋蔥、紅蘿蔔、蒜頭、大蔥兜勻,然後放入豬軟骨兜勻





加入味噌、醬油、清酒兜勻就加水及冰糖



如果用大粒栗子可以加埋入去開始炆,如果栗子唔大粒就中途先放入去


我用高速煲炆大約30分鐘,但如果明火炆就炆2小時,期間要睇下有無收乾水

>

大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾