2017年10月26日 星期四

廚神

近來包包愛上煮嘢食,已經唔係煮飯仔玩具

而我係比真食材佢試,首先比佢試打雞蛋由烚蛋再到生雞蛋

打生雞蛋有機會整到成手成身但都要鼓勵佢去接觸,等佢見識唔同物品

佢第一次打生雞蛋後好開心,然後仲攪勻再加菠菜撈埋,煎完後佢又食得好開心好享受個過程

昨晚再一城試整pizza,我今次未比佢玩麵粉但比佢由搽茄汁到鋪材料佢都好開心

發覺只要係佢有份參與就會食得好多,起碼菠菜、粟米都肯大啖食

我應承佢星期六教佢整曲奇,佢真係會由打牛油開始整,昨晚不停提我星期六要教佢呢

今次個pizza底係我一向整開食譜,唔使發酵搓完就可以

唔好再問我什麼點解唔使發酵,呢個食譜係 jamie oliver寫,佢薄會好脆、厚少少都好食方便快捷

而且容易做親子pizza自己晌屋企都做得到


佢好開心參與其中


好有滿足感




高筋麵粉  250g

暖水 140g

乾酵母 7g

海鹽 7g (若用普遍食鹽, 可略減鹽的份量)

糖     7g

橄欖油 1.5茶匙

~ 在溫水中加入糖、酵母粉

~ 然後將水,橄欖油 和鹽 與麵粉拌勻, 搓至粉團光滑 (水既分量可因應麵團加減)


~ 再分為 3 份, 做成 3 個約 7" 的薄批...


~ 加上自已喜愛既topping及茄醬, 再略略灑少許橄欖油在pizza 面

 放入焗爐 220度 10分鐘或 直至pizza 邊變金黃色即可....

~ Pizza dough 可以放入冰箱儲存1 個月


** 注意事項:
Toppings 要盡量乾身...太濕會影響pizza dough



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾