2013年5月24日 星期五

sa Wa dee 翼(冬陰公雞翼)


話說前晚我無啦啦想食泰國味既食物

又想試下自己diy

於是我就整泰式肉碎,非常喜歡

咁非常喜歡外,要整多一味

就整一直放晌心裡面既食物,我要用冬陰公材料醃雞翼

講個祕密大家知,我喜歡食泰菜個原因係…佢辣辣地、但有d酸酸既味,層次豐富

所以呢個雞翼中了我想要既

但有一點我覺得自己影唔到佢既美態

同埋下次滴兩滴老抽令佢更深色

餘孽太多 還何苦出錯
唯盼你故事到結局 
完美裡那美中不足 
會是我


先講香料,同冬陰公無分別

幾粒蔥頭

香茅    1支剁碎

南薑   幾片

魚露   1湯匙+(視符你醃幾多隻,總之撈勻佢醃便可以)

鹽   少許

冬陰公醬   1包或再湯匙

糖   少許

將所有香料、及調味料撈勻,醃雞翼,最好醃過夜

然後放入焗爐 220度焗佢15~20分鐘(視符火力而定,總之熟又焗到上晒色便可以)

食既時候灑上青檸汁便可以






冬陰公醬

d泰國材料邊度買?當然係泰國香料鋪啦



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

4 則留言:


  1. 正~~ 最愛冬陰公! 等我都試下先

    回覆刪除

  2. 嘩。。。正到爆呀

    回覆刪除

  3. 跟你個食譜整左喇,凍左都好好味!

    回覆刪除

  4. 如果唔焗煎得唔得ga?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾