2013年5月29日 星期三

ice ice baby(菠蘿雪萉)


原來我個blog連續3篇都係冷冰冰,係凍既

大家有否心寒感覺

明日既blog如無意外係火噴噴

所以先來降溫吧吧吧

有d食物一整會上癮,像無底深潭

總之一試過好,就連隨想整多36種口味,直到那天厭棄

其實我相信睇開我blog既人,都習慣…我有我癲狂

上次整個芒果sorbet令我超開心,既然超開心就整埋菠蘿

其實今次第二次,我第一次買個熟得滯既蘿蘿,攪到個色唔靚

昨晚搵那位生果店太子爺大少爺幫我買,佢晌電話度話:呢d邊難到我?你唔好唔記得我係邊個?
(我家大老爺從前係開生果店舖,那些年十指不沾陽春水既大少爺成日落舖頭幫手,所以佢好叻揀生果)

結果佢真係買到個同佢一樣咁靚既菠蘿喎!哈

做法:


菠蘿       1個(起肉,要切到超細粒,因為菠蘿本身既肉有質感,唔似芒果咁易打)

檸檬汁    幾滴

糖            如果你個生果本身甜就可以skip糖

做法:

將菠蘿肉切粒粒後放冰格一晚,然後整之前回室溫 5至10分鐘

加幾滴檸檬汁,然後就開始用手動攪拌器打,用手動攪拌器好處易handle唔會打過龍變成汁

而且打入去既空氣較好,令到個Sorbet較為鬆軟



下圖係上次整芒果時影

打到綿滑便可以





Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密






3 則留言:


  1. 好正呀!炎炎夏日,見到都想食!

    回覆刪除

  2. 而家好需要佢呀,好熱呀...

    回覆刪除

  3. 大熱天時,最好食涼冰冰嘅嘢

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾