2013年5月11日 星期六

Day6@南非




 第六日了,明早(香港星期六)早上上機回家

今去鮑魚養殖場,睇到鮑魚養殖

睇完會明白鮑魚點解會咁貴,實在好花時間

只要有一d差池都會付諸流水

南非新鮮鮑魚喺香港賣得貴因為太長飛機,風險好大呢




成兩個幾鐘先到,我睡得你死我活一樣呢






原來呢…養殖鮑魚先要做抽水系統,而呢個系統要好大型咁做

用最天然既海水養殖

















呢d一排排既就係養住鮑魚BB



有想過鮑魚從咁小養起嗎?














鮑魚爸爸媽媽,佢地要用60度水養住

全個過程不能夠有半點差池,例如…水溫、不能有化學既成份

同養一個初生BB一樣

連開燈時間都有限定的

鮑魚係係體外受精既,用人工養殖方法去將佢地配合




鮑魚食乜維生既呢?就係海藻喇!









每一日都有女工去服侍鮑魚








3個月既鮑魚BB,每一日都有人照顧,然後慢慢長成




呢隻大隻d

夠魚點分男或女?

如果鮑魚殼邊有青綠色就係女仔

白色就係男仔






呢隻唔係太大都已經3歲既呢







呢度已經值好多錢










收成後會有女工刷淨,再加工例如做成罐頭鮑魚、又或者乾鮑等等



當睇完後,再去另一鮑魚場食午餐






呢個鮑魚場對住個大海

水清又大浪

令我記起某個廣告:似海喎…佢話佢,潮漲又好、潮退又好…都唔似一潭死水


















有個溫暖火爐

我終於今日著夠衫,否則…又凍死










炭燒新鮮海蝦







春卷







只係用牛油加檸檬汁去烤已經可以,非常好味








牛油煎新鮮鮑魚,新鮮鮑魚彈性有質感,好食



噢!




非常好食







黃尾鯛魚,佢做法唔會好似香港咁蒸,加豉油

用烤既方法又香又重魚味

真正魚有魚味




十分新鮮沙律






由鮑魚埋返酒店休息,便去當地朋友家晚餐








呢幾日…日日夜夜都有酒飲呢

今次係香檳


地道BBQ








香腸係用鮮肉製造既呢



好好味呢










非洲食法既三文治好好食




洋蔥、番薯、薯仔











仲有甜品








飯後傾計…感恩這個行程大開眼界呢!

要回香港喇





Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

11 則留言:


  1. 請問大少奶,鮑魚養殖場是 跟 local tour 嗎? 團費包午餐? 團費多少錢呢? 謝謝你!
    [版主回覆05/14/2013 14:48:40]呢個係鮑魚場私人邀請,所以外人無得入去呢

    回覆刪除

  2. 嘩~~D鮑魚睇到都留晒口水啦....
    [Ben回覆05/14/2013 15:58:07]哼~~食完妳先咁講...
    [版主回覆05/14/2013 14:48:54]養大鮑魚唔容易啊

    回覆刪除

  3. 大少奶。。。你可以話我知個鮑魚場既名麻?因為我有friend下個月黎,連我住響度既都五知道係邊度!麻煩你可五可以話我知你點organize到去鮑魚場?中國人淨鬼佬開架?麻煩曬
    [版主回覆05/14/2013 14:48:01]唔好意思!因為我本身有同南非鮑魚商會合作開
    咁佢知我會去所以就安排去參觀
    鮑魚場連導遊都唔入得呢

    回覆刪除

  4. 嘩,都好正架噃,真係好鮑魚bb,好得意啊!

    回覆刪除

  5. welcome home !!!!
    [版主回覆05/14/2013 14:49:08]累爆

    回覆刪除

  6. 個鮑魚場養鮑魚既地方都一望無際, 收入一定唔少!!
    [版主回覆05/14/2013 14:49:24]但投資亦唔少啊

    回覆刪除

  7. 每日都有唔同嘅酒飲,太好喇

    回覆刪除

  8. 第一次見到鮑魚BB啊~

    回覆刪除

  9. 好多鮑魚呀

    回覆刪除

  10. 真係勁多鮑魚呀 夠晒京貴呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾