2013年4月5日 星期五

另一境象


有睇我FB 個page都知點解我呢唔太開心

所以今日我遲了出post

都唔知想出邊份好

最後揀了個湯

因為我第一次煲烏雞,但原來佢真係會令d湯好香同甜

我一向煲湯都拼命三狠咁放材料,直至我想試煲一個清清地既雞湯

因為我分比一個姊妹飲,所以好小心揀材料

用一兩准山、一兩、海竹(即玉竹既另一品種)、一兩圓肉,煲竹絲雞,2公升水煲3~4堡鐘,或用高速煲去煲佢45~60分鐘

出來既湯甜都不得了,我無諗過咁煲係會咁有味

所以…人看似平凡,但總有恩賜

竹絲雞好肉酸,但出來既湯既甜又潤補呢



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

8 則留言:


  1. 做人其實簡簡單單已經好好了...這份簡單的味道, 你朋友實會喜歡~

    回覆刪除

  2. 我都只會煲湯唔會食佢D肉, 因為因係幾肉酸架~

    回覆刪除
  3. 吳獅皇(Assemby)2013年4月6日 下午2:24


    大少奶,午安。祝您週六有愉快的一天。

    回覆刪除
  4. 吳獅皇(Assemby)2013年4月7日 下午3:05


    大少奶,午安。祝您週日愉快開心。

    回覆刪除

  5. 唔好唔開心 :)
    老火湯真係好好味 ! 我好鍾意飲

    回覆刪除

  6. 我想請教你, 點解煲雞湯可以咁清(無油)?

    回覆刪除

  7. 我都鍾意飲湯架 ~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾