2013年4月24日 星期三

紅綠牛(酸辣牛肉沙律)


覺唔覺得呢幾日既相好似同一系列?因為係一個gathering既內食物相

home gathering其實好warm,我好喜歡一班人來我家,又或者去人屋企

所以…我屋企上年試過30個人上我家食,雖然食唔飽,但開心

小小地8個人又係開心

不過整食物招呼人最大樂趣又或者最大難處係到底點樣可以食香味俱存之餘,仲會唔同食物都有

有魚有肉有菜有冷盤有熱盤,最重要係靚

post過勁健康既 山藥、又有爆炸性既脆鱔

今次係有肉有菜既辣辣牛肉沙律,green green地咁啦

有青瓜有車厘茄又有牛扒,哼

將牛扒輕輕辣熟,配上青瓜同車厘茄,最重要加酸辣汁同芫茜,好好食呢

青瓜會出水,食前才撈個汁吧

魚露       4湯匙

糖 5湯匙

青檸汁   2小個,唔夠酸可以加少少白醋

水      5湯匙

鹽 少許

蒜蓉  2茶匙

辣椒 3小隻切碎

青檸葉  3片切碎

芫茜    1小札

以上撈勻放入雪櫃一晚!
*呢個份量整到得約2飯碗既汁,糖份係比較多,注意~自己認為OK先去整,最重要試味



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


11 則留言:


  1. 我今日都清清地呀!

    回覆刪除

  2. 嘩,好正啊,多謝好介紹呢!有你精心作品,做你朋友真的很有福呢!可以常常試到你美味佳餚!真的令人羡慕啊!

    回覆刪除

  3. 呢個又係好好味呢 ~~~

    回覆刪除

  4. 這個好正. 我每次有朋友來聚餐, 我就出事, 真係好想有人分享吓如何安排食材同做餐時点會好啲, 又唔使成日出出入入厨房咁辛苦.

    回覆刪除

  5. 請問青檸葉除左係買泰國食品既泰國店之外,仲會係邊度會買到呀?

    回覆刪除

  6. 尼個味道係咪小辣咖?

    回覆刪除

  7. 會抄!!!!!

    回覆刪除

  8. 多謝! 我又試下先!

    回覆刪除

  9. 個賣相已經好得,味道一定“醫知班”

    回覆刪除

  10. 我買唔到青檸葉呀, 可以麻?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾