2022年1月12日 星期三

Yes

黑椒豬扒配茄汁炒意粉

是咁的,我同大家一樣每日都煩煮咩!
加上越係要留晌屋企食就越想食街外食物
我諗了一個下午朝思慕想心情起伏七上八落好想食黑椒豬扒+燴意粉
當然我唔會比自己心如鹿撞太久啦啦啦!今晚就煮
本身想1月開始做過年食譜比大家,但家下又好似未係時候
於是咪得閒影下,大家有興趣時咪寫囉

黑椒汁自己整定放入盒仔放冰格(可放2個月),想食時翻熱就有個食
配乜乜物物、加牛肉炒烏冬、炒意粉又得
自己整唔會死海咁鹹囉,哼


黑椒汁食譜:

黑胡椒   2茶匙

清雞湯    400ml

水   100ml

洋蔥   半個

牛油   少許

生抽   2茶匙

老抽   1茶匙

鹽   1/4茶匙

糖   1茶匙

中筋麵粉   2湯匙

做法:

將黑胡椒磨碎


牛油起鑊,加入洋蔥炒至微黃色,再加入麵粉


將佢炒勻後,分幾次加雞湯及水


加入生抽、老抽、鹽、糖煮滾,試味唔夠鹹就加鹽,最後加黑椒
煮到杰身便完成
*黑椒唔好太早落


茄汁炒意粉

已經烚過意粉 加入鑊用中小火煮熱

再加上茄汁,份量我通常好隨意

再加1/4鹽及1茶匙糖、1湯匙水用中火邊兜邊煮熱就完成喇

因為我好似講錯呢個係燴意粉,又怕大家對燴意粉好高期望

所以就搵返牛肉燴意粉比大家睇,等大家多個選擇:http://iamtaisiu9.blogspot.com/2021/07/blog-post_28.html


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾