2021年7月28日 星期三

好嘢

港式番茄牛肉燴意粉

無錯!一大pat茄汁、加煮到淋晒但有茄汁底嘅意粉

茶餐廳專有,但我鍾意

之前買外賣影相放IG好多人問我點煮

加陣我就落手落腳煮一次,哼~

剛好抽埋水,香港隊好嘢!香港運動員加油


食譜:

牛肉     份量看圖

番茄    2個

洋蔥   1個

醬汁:

茄膏   2湯匙

茄汁   3湯匙

麵粉   2湯匙

水   750ml

鹽、糖  適量

做法:

牛肉先切好,我用封門柳做當然實好

但其實醃方法同炒方法要好,任何牛肉都會煮得好


我加埋屋食用剩牛柳片

醃方法要順序:先加1茶匙糖撈勻,再加生抽適量撈勻、加片栗粉或生粉撈勻,最後加少少油撈勻醃15分鐘


先爆香牛肉,個鑊一定要夠熱、好熱咁放牛肉

我用鑄鐵鑊個標準係放牛肉入鑊唔會黏底,夠熱先可以封實牛肉唔會乾及變硬

煎到一邊轉色就兜一兜,唔需要全熟,盛起備用


我通常會用炒完牛肉鑊繼續煮,更有香味

放入洋蔥番茄兜勻,加入茄膏同茄汁

實有人又問唔用茄膏得唔得:唔得!你要好食就落齊啦!是但少一樣個味都唔夠實的


加入麵粉兜勻


加水煮到個汁少少杰就調味,用番茄一定要加糖

大約兩茶匙糖加 半茶匙鹽

或者大家自己試味,想要鹹d、酸d、甜d就自己調

味道好就落牛肉回鑊兜勻就上碟


至於意粉點做,就係先烚好

炒昧加茄汁少許同埋加煮好番茄牛肉汁2湯匙兜勻

加少許糖同鹽調一調味,煮到個意粉上色就得

意粉上碟加上番茄牛肉同汁就done




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾