2022年1月10日 星期一

有料到

話說"佬包"好鍾意食某連鎖店叉油雞飯同蔥油
有時佢上完藍球班我都會帶佢去食,因為呢間店杯凍檸茶好飲
咁家陣我一定唔會堂食,包包又有次同我講:媽咪,你識唔識整豉油雞呀?
我的確之前無打算整,因為最美好嘅豉油雞一直晌我心裡面
但佬包開口話要無論如何我都要整比佢

整好隻雞同叉燒後我就放上碟影相,佬包要求要似食店咁放晒上碟做碟頭飯
然後我就整再影相
點知包包話:我唔要雞髀啊!因為我出去食都無一次有雞髀
個佬包真係令佢呀媽同老豆啼笑皆非

btw,我整豉油雞係唔會落好多香料
因為我唔想其他味道蓋過豉油香味
而且落太多香料個人覺得似滷水多d會失真





食譜:

雞      一隻(1.2斤至2斤)

乾蔥    6粒

薑片    4片厚切

蔥結   2個

汁料:

生抽    200ml

老抽   50ml

冰糖    150g

玫瑰露酒   50ml

水    200ml

醃雞料:

老抽   兩湯匙、酒  1湯匙

做法:

將醃雞料老抽同酒撈勻,再均勻搽上雞身上靜置30分鐘

雞腔內塞入2片薑片、蔥結一個,再用牙簽封住備用



預備切好乾蔥、薑、蔥結

蔥結即係收蔥一小棵打個結,咁佢就唔會煮得耐散到成煲都係



將生抽、老抽、冰糖、水、酒、乾蔥、薑(其中2片)、蔥結放入煲煲滾



將雞(雞背位置)放入,小火煮10分鐘期間不停淋汁上雞身
10分鐘分鐘後,就熄火蓋上蓋焗浸30分鐘


將雞反另一邊
然後再開小火煮熱個汁後,再開小火煮10分鐘期間不停淋汁上雞身
再蓋上蓋熄火焗浸30分鐘



一小時後…好靚下

唔好心急,放佢上碟靜置20分鐘先切開否則會流失肉汁


我知!又想問個淋汁枝tube丫嘛

用了十多年,當年city's super買



蔥油唔少得

磨少少薑蓉、蔥切碎加少少鹽,燒熱油用熟油淋上面便是


叉燒寫過多次,自己睇吧!食譜:http://iamtaisiu9.blogspot.com/2020/02/blog-post_21.html















 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾