2022年1月26日 星期三

Let's 糕 之馬蹄糕

Lets 糕之冰糖桂花馬蹄糕

每年送糕比朋友我都一定係送蘿蘿糕+馬蹄糕,一鹹一甜先夠完整
而馬蹄糕都係我拿手之一
我有朋友直頭忍唔住食"馬蹄糕剌身",的確佢真係可煎或不煎
當然我就一定會煎因為質感更勝

馬蹄糕好易整,用桂花多一種香味
而用冰糖就因為清甜咁囉!




蹄糕:1斤裝份量

*呢度做到1斤糕,做幾多底係視乎自己買個盤幾大,我唔會知你個盤有幾大做到幾多底,但如果你買個盤2斤裝既就將份量x2

食譜:

桂花    2茶匙(烘焙店有售)

馬蹄肉  8粒

馬蹄粉 110克

冰糖 160g (最好扑碎晒佢會易煮溶)

水 600ml

油   1茶匙

做法:


馬蹄去皮切粒粒



乾桂花加冰糖加300ml水煮熱熄火等冰糖溶化及將桂花浸至出味


將馬蹄粒放入桂花糖水中




水分成2份,一半水份開馬蹄粉備用、加油再攪勻




將馬蹄粉水倒入桂花馬蹄糖水中,用中火邊煮邊攪勻







煮到下圖程度便可以


糕盤搽油,再倒入馬蹄糕

再蒸30分鐘便完成,放涼後入雪櫃

食之前切件煎香



馬蹄粉我用呢隻






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾