2022年1月14日 星期五

噓~~


揚洲炒飯

話說原來我一直無寫過炒飯,而炒飯係近幾年我先整得好

一次誤打誤撞比我整到茶記楊洲炒飯味道而包包又好鍾意食

所以我都成日整,但寫食譜十幾年寫炒飯好似太小兒科,到最後都係寫

近來疫情無晚市,放工又累炒飯都係好選擇

炒飯係唔係一定用冷飯,其實唔一定,只要將剛煮好白飯放涼炒出來就唔會糊

我成日都會買定盒叉燒放冰格,煮之前拎出來回溫就炒得

而蝦用冰鮮蝦,會略醃去炒就好味!最重要方便


食譜:

冷飯或白飯   1.5碗(或按自己所需飯量)

菜心莖    幾條切粒

蛋    2隻

叉燒     幾款切粒

冰蝦  8隻 一開幾粒
(如畢大家用細size就唔使切隨喜好落)

火腿    1片

鹽   1/2至1茶匙

蔥    隨意

做法:

先將蝦解凍用鹽、生粉摔一摔再沖洗抹乾水,然後就加1/4鹽、生粉撈勻,最後加麻油撈勻備用

咁其他材料都切粒,蛋加1/4鹽打勻



先將蝦粒兜至半熟


再燒熱鑊及油,倒入蛋漿

當佢略成型就熄火


放上白飯,等飯黏到蛋漿會香d

之後可以開火,再加半茶匙鹽兜勻


將飯撥埋一邊就晌另一邊倒入材料炒熱


最後加蔥粒兜勻,炒至飯粒會跳係最有鑊氣,否則完全炒熱就可以


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾