2022年1月30日 星期日

假如讓我炸下去

包包:你可以拎走我媽咪,但唔可以拎走我媽咪炸既芋蝦!

臭包等足一年終於等到佢呀媽一年一度炸芋蝦

每年寫都會有人留言:嘩!咁麻煩又要炸出去買啦

但我堅持要自己炸

將來包包可以同自己仔女講:以前你嫲嫲、太嫲炸芋蝦超好食啊❤

就好似我每年炸芋蝦都會想起外婆

每年炸芋蝦都帶住微笑去做,除了因為包包外

我會諗起婆婆真係點都唔會估到隻"蒸生瓜"長大後會炸芋蝦

有理由相信我亦係佢唯一一個會炸芋蝦嘅外孫!哼~

#只要我有力氣便會繼續為個仔炸芋蝦



食譜:

芋頭   半個

糯米粉    1湯匙

鹽    1/2茶匙

五香粉   2茶匙

糖    1茶匙

紹酒   1茶匙

心機    成擔

之前拍過片,可以重溫





做法:今日炸時無影step相,所以s step係舊相

1.將芋頭做成芋頭絲,唔好太幼又唔好太粗

我係用刨刨絲出來剛剛好,無刨就要切薄片再切幼絲

2.所有調味料撈勻放入碗,炸之前將芋絲及調味料撈勻



放晌呢種打邊爐勺度整造型,將兩個勺一上一下合埋再搖幾搖就會比較圓身



熱鍋熱油炸,當佢炸到成型叩一叩佢就會跌出炸埋另一邊


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾