2022年1月20日 星期四

Let's 糕

 又到蒸糕bell時間


唔知係咪近來被世事煩擾,好似對過年唔太起勁咁

不過人總需要勇敢生存,我還是重新許願.........去蒸糕

而且都要寫食譜比大家,等大家一齊慾望蒸糕蒸糕蒸糕,舒服晒~


每年第一款糕都寫年糕,原因係宣示主權

因為呢款年糕係我自己多年前diy出來

上年無用紅豆用紫薯,但我還是愛紅豆,所以紅豆椰汁五層年糕又出現喇


不要怕,只要信!

要整唔難照跟就得,哼~





紅豆椰汁年糕食譜:斤半裝


罐裝蜜紅豆蓉    300g

暖水      250g-300g

糖         2茶匙

糯米粉    300g

油    2茶匙


紅豆蓉加水再加糖攪勻


紅豆我用呢款,你去日式超市都買到,總之罐頭紅豆個分別就唔太大

但你用中式紅豆蓉水份少就要再調份量


糯米粉、糖攪勻,將紅豆水加入粉類中撈勻

如果照加完食譜份量仍感覺未夠可以再加水,水唔好一次過加太多每50ml咁加上去

粉漿以下質地已經可以,最後加油撈勻

今次我用三象牌糯米粉就要加成300ml水

*留意返每隻糯米粉吸水情況都唔同,所以真係要慢慢試


椰汁層:


糖   75g

椰漿   130ml

水     120ml-150ml

糯米粉    150g

油        1茶匙匙


水加糖撈勻,做成糖水加入椰漿撈勻

糯米粉加入椰漿水攪勻攪勻,最後加油撈勻

*水要慢慢加,如果太杰可以慢慢加水



糕盤搽油,先放紅豆層蒸 大火10分鐘

再加椰汁層蒸10分鐘,如此類推


最後一層時,可以加粒紅棗上面

蒸好後放涼再入雪櫃雪至定形就可以切件煎香後食


要知道整到幾多底係要睇自己個盤既容量

最簡單方法:如果你個盤裝到600ml水份,即係一斤裝份量

900ml水就係斤半裝份量,如此類推,我唔會知你個盤幾大可以做幾多底

*今次我用既糕盤係斤半裝,做到一底


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾