2020年9月29日 星期二

茶點

 紅莓杏仁曲奇

最終都係要我出手做埋茶點

事實係我好怕佢日日食一包二包餅乾、小食

雖然都有生果盒但佢見到同學仔有餅食都會想食

結果…我忍唔住自己焗曲奇比佢帶,包包好開心

好耐無整過曲奇,強逼症每樣都要整齊特登買個長型餅模去整

又香又鬆脆,至少可以減少佢食太多添加物

一份麵糰足夠焗兩次,下星期切片就焗得

紅莓杏仁曲奇


牛油.........100g

糖霜......... 55g

雞蛋..........一隻

低筋麵粉......175g

杏仁粉.......15g

奶粉.........1茶匙 (唔係用BB飲用既奶粉,都唔使問點解喇呱)

無鋁泡打粉.......1/2茶匙

鹽...........1/8茶匙

杏仁粒、紅莓乾適量

上以所有材料烘焙店有售,想做出相同效果曲奇就跟足以上!Thx

*杏仁粒用白鑊炒至金黃色,放涼就可以用!我會一次過炒晒放入密實袋存放

*牛油回室溫加入糖霜


*打至淡白色,曲奇要鬆脆第一牛油要打至鬆發

通常打到淡白色便可以


*低粉、奶粉、杏仁粉、泡打粉、鹽混埋過篩


*分三次篩入牛油中,每一次都輕手拌勻


牛油同麵粉混合過程一定唔可以大力,我見過無數人好大力攪勻再用轆去轆

然後又走來問點解點解咁硬?唔鬆?

因為太大力起晒筋就自然會硬

所以麵粉同牛油混合後要仍然保持鬆發狀態

*最後加入紅莓乾及杏仁碎,輕手拌勻


用手搓成糰,你想碌圓形或正方形都可以

我買呢個模去整就可以做出整整齊齊正方形

個模晌烘焙店有售,大家可以自己research邊間有

*將麵糰放入冰格一小時後取出,再切片


焗爐預熱170度焗15-20分鐘

*最好放底層焗否則好容易焗唔透中間就唔熟


Tip:
*呢個食譜做到20塊

*如分兩次焗麵糰放冰格可以保存2星期,焗之前略回軟(可以切到)狀況再切片焗

*焗好曲奇放涼入密實袋保存,可以放幾多日視符濕度自己視察吧






有youtube、IG內有不同東西









沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾