2020年9月26日 星期六

痴線習作

鮮鮑灌湯餃 (浸餃式)
自從放寬4人限聚我一家都無時間去飲茶
無論高級定普通中餐廳有灌湯餃我都會叫
一直好想整,幾年前自己搓皮做但失敗
然後今次用現成餃子皮改良成功呀!個味係同出面差唔多
好開心!
每年中秋節都無乜貢獻,不如寫呢個灌湯餃?
拎出來每人一份咁 d人會覺得你好勁架~
餡料做完灌湯餃仲可以做福健炒飯個餡
真心勁!哼
#出街食灌湯餃國金軒同海景軒係最好食
#紅蘿蔔用來墊底防黏但浮了出來
#自己做個湯底都好易勁似


食譜:我係預備好多材料,剩下做福建炒飯的

4隻份量:

餃子皮   8片(2片做一隻)

瑤柱    2粒

鮮鮑魚   2隻

帶子粒   8粒

蝦      8隻

雞肉粒  少許

鮮冬菇   4隻

紅蘿蔔片   數片墊碗底防黏底

湯底:

瑤柱湯     1小碗

金華火腿   2片

清雞湯    500ml

水   200ml

鹽  適量

做法:

鮮鮑魚去殼再洗淨

最簡單方法:煲滾一煲水,放鮑魚即熄火

*鮑魚受熱後就會好容易離殼,再用牙刷刷洗乾淨


*瑤柱我會用一碗水去蒸1小時,蒸完後瑤柱會軟身又有瑤柱汁用


*雞肉我用鮮雞脾,成隻搽上鹽再蒸20分鐘,跟住就可以切粒

又會問點解要蒸熟先,雞肉比海鮮難熟呢個做法確保雞肉會熟又唔使蒸隻餃咁耐

*冬菇你否以用乾菇切粒

*帶子粒我用細粒既就可以

*蝦就用新鮮蝦去殼去腸,切一開二



餃子皮放晌帖板上,然後放材料,再搽少少水晌皮邊

用另一片餃子皮蓋上封邊


之後將餃子皮企起身再摺個邊,令個邊有花紋


放紅蘿蔔片晌底,再放餃子,因為我貪心一碗整兩隻,所以中間都攝紅蘿蔔


瑤柱水、雞湯、水、金華火腿、少許鹽放入煲煲滾



將上湯煮滾試味,唔夠味再加鹽


將上湯淋上餃上,再封錫紙蒸20-25分鐘便完成

有youtube、IG內有不同東西






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾