2020年3月25日 星期三

歡樂今宵

雖然我係一個電飯煲但我識煮意粉既呢

昨晚有一個唔簡單晚餐其中澱粉質係"香蒜牛油露筍鮮蝦炒意粉(扁麵)"

呢款pasta我成日整比包包食因為佢唔鍾意食有汁意粉

有時就會用雞肉、有時用蝦肉

好鍾意買新鮮蝦回家放入冰格,隨時拎出嚟煮

當你識處理啲蝦就容易整得彈牙

呢個pasta容易整食嘅時候加啲芝士粉已經好味,平時我整比自己食會加少少辣椒

今次仲加一隻上次用剩既細魷魚落去

魷魚無人敢碰袐密現在被揭曉 明日想起我們其實承受不了.....................


食譜:2人份

蝦      半斤

魷魚    1隻,唔用都得
(清理好及切件)

露筍     10條(切開3份)

意粉    120g或你所需份量
(先過冷河)

蒜頭    3粒

洋蔥   1/4個

牛油   少許

鹽   適量

做法:

鮮蝦其實係鮮甜但唔夠爽,你買d蝦回來唔好洗直接包好佢然後放入冰格2小時或以上

然後去殼去腸加鹽及生粉


輕輕力摔勻,摔到佢會有孱出

然後沖洗乾淨


充份索乾水,然後就加少少鹽、少少生粉輕輕撈勻

再放入雪櫃雪佢1小時,咁樣蝦肉會爽好多


爆香洋蔥及蒜頭


放入蝦


放入魷魚及露筍,少許鹽兜一兜,可以加黑胡椒更香

但有小朋友食我都skip埋胡椒


意粉回鑊,加少許牛油兜勻

份量係你覺得可以容許份量,你鍾意多d就多d,少d就少d

再加鹽去快手兜勻,鹽視符你意粉份量自己調較

兜勻可以上碟,如果整比自己食我會加煙肉及辣椒

但包包食就唔落煙肉正唔落得辣椒呢


Follow and Subscribe

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾