2020年3月18日 星期三

濃茶

還記得自己好想學整蛋糕個原因係新加坡個斑蘭蛋糕

原來係戚風蛋糕演變出來,然後我瘋狂研究戚風蛋糕

最癲係整過檸檬茶味

當時我整親戚風蛋糕就會打風,大家都叫佢做:邪風

慢慢我整過好多不同蛋糕,最喜歡還是戚風

佢質地真係好好食又好香好香

生完包包唔鍾意食甜食所以少整但久唔久都會心癢癢

早前同朋友去一間cafe食午餐一件伯爵茶戚風$55,戚風本身係一個廉價蛋糕之嘛

之前日本見到戚風蛋糕又係賣得幾貴,心諗:噢!我應該要做多d去發達

我無動力做生意但鍾意開心share食譜比大家,哼~

戚風蛋糕見證我們一起走過的日子
這些年我們共同回憶
呢兩日心裡成日哼起詩歌:
一起走過危難有多美,同分擔喜與悲,互勵互勉體恤,
彼此分擔代求,我們愛因為神先愛



佢個質感呀


食譜:焗爐預熱 170度

伯爵茶包    2個

蛋黃   3隻

糖     45g

油    40ml
(我用米糠油,大家可以用粟米油總之要無乜味既植物油)

水   45ml

低筋麵粉    65g

蛋白霜:

蛋白    4隻

糖   45g

做法:

 2個茶包加45ml熱水浸泡成濃茶


蛋黃加糖攪勻


加入油攪勻


加伯爵茶攪勻


可以將其中一個茶包打開放入茶葉碎

但只放一個好了,兩個會太多


篩入低粉攪勻備用


打蛋白霜,蛋白加糖打

個盤一定要乾淨無水份


打到如圖中,蛋白企身之餘唔會有勾

咁先叫做真正企身


蛋白加麵糊輕力 fold in


放入蛋糕模然後叩幾下等佢散氣泡就放入焗爐焗30-40分鐘(視符焗爐火力而定)

焗好後倒扣至完全放涼就可以脫模

*食譜寫晒所有步驟無寫既代表唔需要做




Follow and Subscribe

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾