2020年2月10日 星期一

金黃

小朋友停課最慘,又唔可以出街又唔知做乜好

所以我定時帶包包出去放電

除此以外盡量自己煮比佢食因為無得出街食飯

包包由細到大都唔多食植物個人又咀刁,慢慢大大下就食多d

近日我會好嚴厲咁同佢講:你唔食我就拎走!!!

佢就會就範地食,所以我主攻蔬菜同肉類混搭

希望佢改觀之餘可以重回正常飲食正軌

而且最重要係要比佢知道佢係鬥唔過佢呀媽,哼

今日午餐"芝士焗南瓜忌廉雞扒飯"

大家要注意身體,外出真係如臨大敵一般咁,我地一定要健健康康捱過呢場疫症

再對付"林鄭"呢個發瘟





做法:

雞扒       2件

南瓜      約300g

洋蔥       1/4個

煙肉      1片(可skip)

淡忌廉    100g

水        150ml

麵粉      1湯匙

飯     兩碗

芝士隨意


做法:

雞扒用鹽及胡椒略醃靜置30分鐘,輕輕煎至微微金黃色,但不用煎熟


南瓜先蒸20分鐘至軟身,再打成蓉




爆香洋蔥及煙肉加入麵粉小火兜勻





再加入南瓜蓉煮至混合再加淡忌廉混合,然後加水煮滾至慢慢杰身





用一個焗盤放上飯、放雞件上面,加淋上南瓜汁,喜歡的話可以放上芝士,入預熱了220度的焗爐焗10-15分鐘





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾