2017年11月13日 星期一

Day 1 @ Osaka 2017

包包又去旅行喇!今次去大阪

其實佢年頭去過九州,今次又去日本因為佢好鍾意日本(遺傳)

而且如無意外出年帶佢去加拿大,大少爺應該無乜假期再飛多次日本

今時唔同往日帶包包去旅行就係要帶佢去唔同小朋友設施而且都唔使諗可以去shopping

因為佢會呱呱叫,加上又花好多時間睇佢d用品,自己真似擺埋一邊

但見到佢好開心,好興奮我就覺得足夠


今次我住 心齋橋加美國村加南掘江交界

無論身邊一個地方行都方便


一到放低行李就去陪大少爺買衫

可惜…呢間仲荒謬過九州,全間店得XL 

最後只買兩件比包包,大少爺潮聖失敗



南掘江都多小店,望落都幾靚

我除了第一日外無時間再踏足呢個地方…雖然我住晌附近


老實講:而家去旅行唔需要睇旅遊書,FB自己友都成日出現日本旅遊資訊

我見到食友去呢間放題,抵食又多選擇就去啦




Menu好多選擇,最多係牛肉,豬同雞肉都有

甚至有牛內臟


熱食沙律又有


甜品都有



其實我都忘記自己點過幾多款牛肉,但呢幾款都係幾好食


呢卷牛肉必食,最好食反而係佢,雖然呀包以為佢係一條蛇,哈




除牛肉外,我有食雞肉,都唔錯呀



大少爺話個麵咸dd


甜品我要巨峰提子雪糕,好食呀


布丁都好好味






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾