2017年11月28日 星期二

煲仔週.......

午餐食煲仔菜有點瘋狂,但昨日個雞煲好多人鍾意

又想要多d煲仔菜食譜,於是我就決定…整多幾個

今星期煲仔週,哈哈

其實我成個星期都好忙,因為我連續幾晚要外出,煲仔菜要下午食真係火都嚟咁滯啦

先整"胡椒蝦粉絲煲",胡椒蝦我整過乾身版本,但做煲仔就要少少汁

胡椒係我教會姊妹晌柬浦寨短宣時買比我,d胡椒香到不得了呢

胡椒辣味同雞煲辣味唔同,我兩種都愛




食譜:

中蝦 1~2斤(視符你需要)

鮮魷    1隻

黑胡椒粒  2湯匙  要輕輕樁下佢,唔使太狠,等佢香味飄出

洋蔥   半個切絲

蒜頭   3粒

粉絲   一至兩扎

生抽   1湯匙

老抽   少許

糖     1茶匙

牛油    少許

鹽   半茶匙~1茶匙(視符你偏好鹹度)

花雕酒 半湯匙

做法:

胡椒樁一樁佢



蝦去腸去蝦眼位置抹乾水備用,鮮魷洗淨切件

蝦撲少少生粉再煎香




牛油爆香洋蔥、胡椒、蒜頭、炒至香味傳出放入粉絲、再加生抽、老抽、糖、鹽兜勻倒 1杯水入去煮


煮滾後加酒,再試一試味,味ok就加蝦回鑊,煮至收汁(你想多汁少汁自己話事)便完成

有無發覺我換了煲,因為煮完後影出來唔靚,所以咪換個小煲再影相




*我今次有少少鮮魷,你鍾意可以加,否則唔加都得

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾