2017年11月21日 星期二

防敏到底係由幾時開始先好呢?

防敏到底係由幾時開始先好呢?

懷孕時好多有經驗甚至無經驗嘅朋友都喋喋不休咁同我講:唔好食海鮮、唔好食芒果、唔好食牛肉、唔好飲凍嘢、唔好食乜乜、唔好食乜乜






否則BB出世後會乜乜物物敏感

雖然包包係我第一個BB,但本能上我都會諗:係咪呀?

於是我就做research,說法不一

最後問醫生,或者我問正個醫生比較貼合我思維

佢話:敏感其實係視乎於父母本身有無敏感,如果父母兩個都有敏感,BB就可能會有遺傳

um...最後我就從自己嘅想法去做

海鮮唔食蟹因為寒涼、唔食貝類容易中毒、唔食芒果怕濕熱、牛肉有食仲常常食、凍飲偶然會飲但唔會隨便飲因為唔知冰塊會唔會唔乾淨.....

包包出世後皮膚好靚、無乜敏感

不過…去到4、5個月時佢開始有鼻敏感及濕疹

鼻敏感就好明顯係我屋企大塵引致,因為我住嘅區域不停起樓、國際學校
跟本就係好大塵,唯有長開空氣清新機、勤換床單
盡量唔好積存毛公仔
將令佢敏感嘅元兇減到最少

咁到底係咪我防敏做得唔足呢?

我轉左含pHF水解蛋白配方嘅雀巢®超級兒童能恩®奶粉比佢食,佢啲濕疹好快就消失
好多媽媽都會因為見BB皮膚唔好有濕疹去自責,不停問:係咪我大肚時唔聽話食過海鮮?牛肉或其他?
當包包轉奶粉後皮膚幾乎立即好番,我就深明腸胃同皮膚係息息相關
正如:我每日食薯片,最終就會出暗瘡

長期食芒果同荔枝會起紅疹


甚至食麻辣火鍋必會肚瀉

人身體好多毛病或不適都從飲食及腸胃有關

尤其BB腸胃發展未成熟,而奶粉係腸胃及皮膚嘅關鍵

雖然最後未必完全可以控制得到腸胃發展,但至少都要盡量揀一隻好配方奶粉,將佢敏感機會減到最低

到現時,包包仲keep住食緊雀巢®超級兒童能恩®4號奶粉,揀pHF水解蛋白配方嘅奶粉俾佢,不單止poo poo去得好,仲有助防敏令佢皮膚無乜問題,俾bb全面營養,能健康快樂地成長!

想了解更多,可去呢到睇吓:https://goo.gl/z6YEDN

#資料由雀巢防敏1000天計劃贊助 #防敏好時機 #腸胃 #皮膚

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾