2017年7月23日 星期日

我的郵輪假期@皇家加勒比遊輪 (飲食篇)

郵輪旅程咁多日,食物係好重要

而且我係寫食,所以晌上郵輪前都決定無論自費或免費都要試

所以我都試不同餐廳

老實講晌船上餐廳每一間都好盡力做,但出來效果會唔會合乎你心水呢?就另計

因為晌船上無於任何餐廳都會受食材限制,而且要好小心

呢點我絕對覺得要包容,要用預定材料做比咁多人食真係唔容易

晌船上最好食係牛肉,各餐廳各樣牛肉整得好好

首先講11樓免費供應自助餐餐廳,佢食物總類好多但唔會點有海鮮

海鮮處理要好小心,所以都明白點解無乜海鮮

我有時行過會拎下生果、或者曲奇返房食,佢可以拎走的

晚餐時間好多人所以我無食過晚餐,只係行過又拎過燒排骨都幾好味

你唔好將佢同星級酒店相比,但至少真係早、午、晚、消夜都有不同


上船當日我拎過下午茶,buffet區域有兩個,一個係大場食物更加多

我幾鍾意食呢度曲奇、同埋甜品,仲有可以拎生果




雪糕汽水就要錢,大約 US$3-4咁上下,我都有買過

呢度行入d裡面就係免費小cafe全日供應三文治、蛋糕、曲奇、小點同水

大家唔好客氣隨便拎

*此相片copy網站




Dining room


主餐廳,我食過早餐同晚餐,大家房咭印有入dining room時段,到時排隊入便可以

早餐同 11樓自助餐無乜分別,但晚餐晚晚不同,個menu頭盤同主菜、甜品都有4、5款比大家選擇

但我無法影得晒所以就放d合心水比大家睇


頭盤:青口 


另一晚:caesar salad

但我見大少爺同臭包食炸芝士或春卷都好好味咁


呢間牛扒或牛肉都不錯

我食三晚牛扒不同做法都滿意


包包其中一晚蝦飯 


郵輪同新斗記合作,每晚都會有中菜

呢個炒帶子好味,但每次試中式炒麵都...............麻麻地要改善喇


每晚甜品menu有4款揀,揀唔到可以食雪糕

最得我心係呢個麵包布丁加焦糕漿,好好味






核桃tart也不錯




last 一晚各waiter、waitress出來跳舞,其實都幾感動

好多謝呢班勞苦功高職員,招呼實在不容易

所以我好著重要包包講:thank you!

客人快樂背後要靠他們去造就


IZUMI日式餐廳,呢張相 copy網站的


價錢係$10-20美金



枝豆…免費



呢個叫比包包食,軟殼蟹卷,個醋飯唔錯,整體都唔錯啊


我叫石燒牛肉,個牛肉不錯  17美金

但呢度set係無味噌汁的,只有主菜同飯


海鮮set份量都多,US$20咁上下


仲有飯同甜品,但個炒飯味道ok個飯質太淋要好好改善啊

呢間餐廳一定要預早訂位,我另一晚想walk in都無位


一人火鍋  US$29任食,有兩款湯底



有龍蝦任食,龍蝦比我想像中質素好,佢夠爽身帶有海水鹹香並非無味香口膠質感

其次仲有牛肉、羊肉、蝦等等!我當晚又掛住招呼包先生無乜影相


仲有意大利餐廳,晚餐 US$35一位有 5個 course

頭盤、餐湯、pasta、主菜同甜品


當晚頭盤有水牛芝士


Ham platter


焗元貝


餐湯我揀海鮮湯


pasta中呢個意大利雲吞好味


呢個意大利飯都不錯


主菜有臭包食燒雞


全熟肉都鬆化牛柳,個汁都好味


呢個係好好食羊架!肉嫩有羊味而不臊


甜品都有不同選擇,呢個朱古力餅好味

又飽又完滿晚餐!其實呢間都不錯


Johnny Rocket快餐店

d職員夠鐘會跳舞的


一個set US$7咁上下

好受歡迎奶昔


呢個漢堡唔錯!肉有味道之餘唔會好"鞋",味道又剛好

雖然個包唔算太完美,但都合格啦!


大少爺食呢個,佢食唔晒

每個餐仲有洋蔥圈或薯條跟的,而且每個包即叫即做,7美金其實唔貴的



呢度想同夢工場人物見面的話可以晌呢度食早餐

US$10就會有卡通人物出來表演及影相

可惜…包包驚咁大個公仔,唔肯影相同參與一齊玩呢


費安娜都有來…


如果揀呢個早餐就只可以點食物,並非自助的 

Overall來講:郵輪餐廳唔好太高要求,因為環境所限相信都已經盡力

最重要開心,開開心心咁玩最重要!

下一篇我會寫埋越南上岸篇,下回分解一個我好想去地方



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾