2017年7月28日 星期五

韓式翡翠螺

今個星期拼命趕返一星期要做嘅工作,好快就過了七日

又好快到八月

然後好快包包又返學,感覺都好剌激

今星期個FB page好多廣告,所以都好努力寫食譜

今日個食譜我好鍾意,係韓式翡翠螺

翡翠螺晌一田買,價錢居然平過其他超市,而見味道不錯

但我唔係就咁食,係用韓式做法

除了韓國辣醬外、仲有少少魚露、同埋蘋果蓉做出來味道辣中帶點甜味

不過…大少爺唔爺得辣又唔食螺,平日我好少整佢唔食嘅食物

今日整因為…我今朝發夢夢見佢去滾呀!個夢中仲要唔答我任何說話

我咪晌現實中折磨佢,等佢有得睇無得食囉!哼


一田賣$50一pack,每pack有半打咁上下


食譜:

翡翠螺  12隻

韓國辣醬   1.5湯匙

魚露   `1茶匙

蘋果   半個

蒜頭   2粒

大蔥  半條

將翡翠螺金蟬脫殼後備用

蘋果同蒜頭磨蓉,然後混埋所有醬料 


加埋大蔥同螺入去撈撈撈,放雪櫃兩小時以上就得喇




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾