2017年7月4日 星期二

隱瓜術


由6月開始直到而家都係忙,月中去旅行更加忙

大家都以為包包餐餐都精美,其實唔係

有時佢飯餐都會有d Hea,不過…當我稍有時間就會煮得好d比佢

佢可能由晌我肚內開始都食慣好東西,對食物有要求

每次午餐佢都會先望下食乜,佢喜歡同唔喜歡好容易知

今日呢個"南瓜燉飯"佢就"嘩"一聲

我好少比南瓜佢食,因為南瓜比較濕熱

久唔久先會煮一餐比佢,當然佢唔會特別喜愛南瓜所以我都要想下法子

我用南瓜煮醬汁後就加入煮好白飯咁就方便好多

唔會用煮意大利飯方法,因為跟本呀包未懂得食

佢見到都已經開心就代表我成功了一半,哼






食譜:份量可以自己加多減少

南瓜     1/4個

煙肉   1片(可skip)

洋蔥   半個

蒜頭    1粒

蝦或雞肉隨意

雞湯   500ml

水  200ml

飯   1碗

做法:

今次用虎蝦配,先將虎蝦剝殼去腸起肉,蝦殼同蝦頭留下



煎完蝦就爆香煙肉同洋蔥,煙肉可以唔落的


加埋蒜頭同露筍,大家可以加其他蔬菜

呢個時候加入雞湯去炆煮直到南瓜融化(有個快方法,先蒸南瓜20分鐘就快好多)



正常唔使落鹽都夠味,唔夠先加鹽,煮到南瓜成濃醬汁就將蝦回鑊電倒入白飯撈勻直到飯粒沾上南瓜便完成



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾